Cassone naar Mediabrands (IPG)
Daartoe behoren Initiative, UM, BrandConnection en digilogue. Cassone wordt in haar nieuwe functie verantwoordelijk voor de ontwikkeling, training en uitbreiding van de dienstverlening op performance strategy. Daarnaast wordt ze verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van benchmarks op media-, marketing-, reclame- en communicatie-effecten gerelateerd aan media-inzet.
Cassone rapporteert aan de board van de Mediabrand mediabureaus. Ze komt van Kobalt, waar ze sinds juni 2006 werkzaam was als strategy director. Hiervoor heeft ze zes jaar als strategy director gewerkt bij BrandConnection (onderdeel Mediabrands) waar ze verantwoordelijk was voor de strategy & planning unit.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaOnder haar leiding is binnen BrandConnection de Effective Reach theory ontwikkeld, uitgewerkt en getoetst aan ruim 300 campagnes. Samen met Héloïse van den Berg heeft Cassone het trackingonderzoek opgezet dat gediend heeft als onderzoeksonderbouwing voor de door haar ontwikkelde nieuwe theorie over effectieve mediaplanning. In 2004 presenteerde Cassone samen met prof. John Philip Jones de resultaten tijdens een congres over Effective Reach en publiceerde haar eerste boek over mediaplanning ‘Effective Reach is the name of the game’. Vorig jaar verscheen haar tweede boek ‘The message is the medium’.
Cassone: 'Na ruim vier spannende jaren bij Kobalt ben ik klaar voor een nieuwe uitdaging. De Mediabrands bureaus bieden me de ideale omgeving waar ik mijn internationale ervaring in performance (media) strategy en fact-based marketing verder kan ontwikkelen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid