Overslaan en naar de inhoud gaan

Cassone naar Mediabrands (IPG)

Paola Cassone (47) is per 1 december 2010 benoemd tot performance strategy director binnen de Nederlandse Mediabrands (IPG) mediabureaus.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daartoe behoren Initiative, UM, BrandConnection en digilogue. Cassone wordt in haar nieuwe functie verantwoordelijk voor de ontwikkeling, training en uitbreiding van de dienstverlening op performance strategy. Daarnaast wordt ze verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van benchmarks op media-, marketing-, reclame- en communicatie-effecten gerelateerd aan media-inzet.

related partner content for mobile comes here

Cassone rapporteert aan de board van de Mediabrand mediabureaus. Ze komt van Kobalt, waar ze sinds juni 2006 werkzaam was als strategy director. Hiervoor heeft ze zes jaar als strategy director gewerkt bij BrandConnection (onderdeel Mediabrands) waar ze verantwoordelijk was voor de strategy & planning unit.

Onder haar leiding is binnen BrandConnection de Effective Reach theory ontwikkeld, uitgewerkt en getoetst aan ruim 300 campagnes. Samen met Héloïse van den Berg heeft Cassone het trackingonderzoek opgezet dat gediend heeft als onderzoeksonderbouwing voor de door haar ontwikkelde nieuwe theorie over effectieve mediaplanning. In 2004 presenteerde Cassone samen met prof. John Philip Jones de resultaten tijdens een congres over Effective Reach en publiceerde haar eerste boek over mediaplanning ‘Effective Reach is the name of the game’. Vorig jaar verscheen haar tweede boek ‘The message is the medium’.

Cassone: 'Na ruim vier spannende jaren bij Kobalt ben ik klaar voor een nieuwe uitdaging. De Mediabrands bureaus bieden me de ideale omgeving waar ik mijn internationale ervaring in performance (media) strategy en fact-based marketing verder kan ontwikkelen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in