Overslaan en naar de inhoud gaan

IAB: richtlijnen voor inzet social media expertise

De IAB Taskforce Social publiceert vandaag op zijn weblog een aanzet voor richtlijnen voor het inhuren van social media agencies of…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De IAB Taskforce Social publiceert vandaag op zijn een aanzet voor richtlijnen voor het inhuren van social media agencies of experts. Want de in social media gespecialiseerde bureaus schieten als paddenstoelen uit de grond. Hoe hieruit een juiste keuze te maken?

related partner content for mobile comes here

De taskforce denkt te kunnen helpen met deze acht richtlijnen, eigenlijk een aanzet zijn: het publiek wordt uitdrukkelijk om feedback gevraagd, om zo tot een definitieve versie te komen.

Met de richtlijnen wil de taskforce de socialmediamarkt verder professionaliseren. Elke richtlijn is voorzien van een vraag die aan een bureau-zoekopdracht kan worden toegevoegd. Er is ook input gevraagd van partijen als de DDMA, IPAN en Pitchview.

De acht richtlijnen:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in