IAB: richtlijnen voor inzet social media expertise
De IAB Taskforce Social publiceert vandaag op zijn weblog een aanzet voor richtlijnen voor het inhuren van social media agencies of experts. Want de in social media gespecialiseerde bureaus schieten als paddenstoelen uit de grond. Hoe hieruit een juiste keuze te maken?
De taskforce denkt te kunnen helpen met deze acht richtlijnen, eigenlijk een aanzet zijn: het publiek wordt uitdrukkelijk om feedback gevraagd, om zo tot een definitieve versie te komen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaMet de richtlijnen wil de taskforce de socialmediamarkt verder professionaliseren. Elke richtlijn is voorzien van een vraag die aan een bureau-zoekopdracht kan worden toegevoegd. Er is ook input gevraagd van partijen als de DDMA, IPAN en Pitchview.
De acht richtlijnen:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid