Mango: live catwalk op Facebook


De Spaanse modeketen Mango presenteert vandaag zijn nieuwe collectie live op Facebook.
De modeketen toont de nieuwe lente- en zomercollectie in de Crystal Gallery van Plaza de Cibeles in Madrid. Maar iedereen die op dat moment niet in de buurt is, kan de show dus live volgen op het social network.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMango wil hiermee de kleding en het merk toegankelijker maken.
Het nieuwe assortiment heeft de naam Modernist Resort mee gekregen en wordt omschreven als minimalistisch, met kleuren als limoen, mint groen en watermeloen roze.
De modeshow is vanaf half elf ’s avonds te volgen. Het kledingmerk heeft inmiddels meer dan 1,2 miljoen fans op Facebook. De Spaanse keten kondigt daarom aan om vaker gebruik gaan maken van sociale media.
(via FashionUnited)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid