In dialoog met de doelgroep
Wat hebben alle succesvolle jongerenmerken gemeen? Ze weten wat hun doelgroep belangrijk vindt en wat hen beweegt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Om hierachter te komen zal een merk de dialoog moeten aangaan met de doelgroep, om vervolgens haar product of communicatie aan te passen en het relevanter te maken. Jongeren staan bekend als een moeilijk bereikbare doelgroep, die voor adverteerders niet gemakkelijk te raken zijn.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De mobiel is een uitermate geschikt medium voor adverteerders om jongeren te bereiken maar ook om met hen een gesprek kunnen hebben, hun input kunnen vragen, vragen kunnen stellen; echte interactie dus.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZie 2 voorbeeldcases:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid