Overslaan en naar de inhoud gaan

In dialoog met de doelgroep

Wat hebben alle succesvolle jongerenmerken gemeen? Ze weten wat hun doelgroep belangrijk vindt en wat hen beweegt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om hierachter te komen zal een merk de dialoog moeten aangaan met de doelgroep, om vervolgens haar product of communicatie aan te passen en het relevanter te maken. Jongeren staan bekend als een moeilijk bereikbare doelgroep, die voor adverteerders niet gemakkelijk te raken zijn.

related partner content for mobile comes here

De mobiel is een uitermate geschikt medium voor adverteerders om jongeren te bereiken maar ook om met hen een gesprek kunnen hebben, hun input kunnen vragen, vragen kunnen stellen; echte interactie dus.

Zie 2 voorbeeldcases:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in