
Tien Abri’s en Mupi’s in deze steden zijn namelijk door JCDecaux Innovate uitgerust met posters die gebruik maken van de Electro Luminescent-techniek. Hiermee wordt het campagnebeeld van de nieuwe Canon Pixma-printers deeltje voor deeltje opgebouwd, waardoor de uiting letterlijk ‘tot leven’ komt.
De campagneslogan van de PIXMA-serie is ‘Breng kleur tot leven’ komt op deze manier goed tot z’n recht.
Vacatures
Communicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)Communicatieadviseur
SamergoMedewerker communicatie
ZMGroepDe kleurrijke uitingen zijn uitsluitend te vinden op drukke locaties, onder andere het Leidseplein, Koningsplein, Stationsplein en Beursplein in Amsterdam, de Stadhuisbrug en het Lucasbolwerk in Utrecht, de Rechtestraat en Demer in Eindhoven, het Willemsplein in Arnhem en Boulevard 1945 in Enschede.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid