Overslaan en naar de inhoud gaan

Canon’s kleurige posters

Canon en buitenreclame-exploitant JCDecaux zorgen de tijd voor wat extra kleur in het straatbeeld van Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Arnhem…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tien Abri’s en Mupi’s in deze steden zijn namelijk door JCDecaux Innovate uitgerust met posters die gebruik maken van de Electro Luminescent-techniek. Hiermee wordt het campagnebeeld van de nieuwe Canon Pixma-printers deeltje voor deeltje opgebouwd, waardoor de uiting letterlijk ‘tot leven’ komt.

related partner content for mobile comes here

De campagneslogan van de PIXMA-serie is ‘Breng kleur tot leven’ komt op deze manier goed tot z’n recht.

De kleurrijke uitingen zijn uitsluitend te vinden op drukke locaties, onder andere het Leidseplein, Koningsplein, Stationsplein en Beursplein in Amsterdam, de Stadhuisbrug en het Lucasbolwerk in Utrecht, de Rechtestraat en Demer in Eindhoven, het Willemsplein in Arnhem en Boulevard 1945 in Enschede.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in