Overslaan en naar de inhoud gaan

Prins van Hi naar 3MO

Yvonne Prins - manager merk & marketing communicatie bij Hi - verruilt het bedrijf per 1 oktober voor 3MO.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Prins heeft ruim 10 jaar bij KPN gewerkt op verschillende marketing en communicatie posities. Als manager merk & marketing communicatie van Hi heeft zij onder meer aan de basis gestaan van de Hi Society. Zij was verantwoordelijk voor het merkverhaal, de communicatie- en mediastrategie van het Hi merk.

related partner content for mobile comes here

Prins wil haar kennis, ervaring en ondernemerschap gebruiken om bij 3MO andere merken en marketeers verder te helpen. '3MO werkt voor een groot aantal mooie merken. Bij 3MO kan ik mijn kennis en passie voor jongeren, merken, spraakmakende communicatie oplossingen, delen en toepassen op deze merken. Daarnaast hoop ik marketeers en communicatieprofessionals te kunnen inspireren om dingen anders te doen en ze echt contact te laten maken met hun doelgroep. Een merk een verhaal geven, luisteren naar de doelgroep en daar ook écht iets mee doen is mijn way of working.'

Alfred Levi, directeur van 3MO: 'Het is tijd dat we onze verwondering over digitale mogelijkheden en social media eens om gaan zetten in actieve, ROI gerichte marketing plannen. Yvonne heeft bewezen dat als geen ander te kunnen en is een waardevolle aanvulling op de mix van strategische kwaliteiten die we binnen 3MO hebben. Haar opdracht is om, met ons "Social Influence Marketing" als actief marketinginstrument echt op de kaart te zetten bij onze opdrachtgevers. Er wordt teveel over gesproken, af en toe eens aardig getest, maar echt nog te weinig concreet gedaan wat iets oplevert.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in