Prins van Hi naar 3MO
Prins heeft ruim 10 jaar bij KPN gewerkt op verschillende marketing en communicatie posities. Als manager merk & marketing communicatie van Hi heeft zij onder meer aan de basis gestaan van de Hi Society. Zij was verantwoordelijk voor het merkverhaal, de communicatie- en mediastrategie van het Hi merk.
Prins wil haar kennis, ervaring en ondernemerschap gebruiken om bij 3MO andere merken en marketeers verder te helpen. '3MO werkt voor een groot aantal mooie merken. Bij 3MO kan ik mijn kennis en passie voor jongeren, merken, spraakmakende communicatie oplossingen, delen en toepassen op deze merken. Daarnaast hoop ik marketeers en communicatieprofessionals te kunnen inspireren om dingen anders te doen en ze echt contact te laten maken met hun doelgroep. Een merk een verhaal geven, luisteren naar de doelgroep en daar ook écht iets mee doen is mijn way of working.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAlfred Levi, directeur van 3MO: 'Het is tijd dat we onze verwondering over digitale mogelijkheden en social media eens om gaan zetten in actieve, ROI gerichte marketing plannen. Yvonne heeft bewezen dat als geen ander te kunnen en is een waardevolle aanvulling op de mix van strategische kwaliteiten die we binnen 3MO hebben. Haar opdracht is om, met ons "Social Influence Marketing" als actief marketinginstrument echt op de kaart te zetten bij onze opdrachtgevers. Er wordt teveel over gesproken, af en toe eens aardig getest, maar echt nog te weinig concreet gedaan wat iets oplevert.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid