
De campagne bestaat onder meer uit billboards langs snelwegen en op drukke punten in steden en uit abri's.Vanaf dinsdag 27 september wordt de campagne aangevuld met lenticulars, lcd animatieschermen en een 'touch screen' uiting. De bewegende beelden tonen een model in een jurkje, waarbij geleidelijk zichtbaar wordt wat zij eronder draagt: Shape Sensation.
"In de ogen van de NS hebben de bewegende billboards alles weg van een striptease en daar moeten de reizigers voor behoed worden," zo meldt Triumph in een persbericht.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandIn plaats van de bewegende billboards komen er nu statische abri's op de stations. Maar Triumph belooft nu plagend met ‘een kleine guerrilla’ te komen om ‘toch voor wat beweging en verrassing voor de reizigers op Amsterdam Centraal’ te zorgen. De primeur van het lingerie touchscreen gaat naar de Lijnbaan in Rotterdam, waar deze met een 'mini show' op dinsdag in gebruik wordt genomen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid