Overslaan en naar de inhoud gaan

NS niet gediend van bewegende sexy billboards van Triumph

De NS heeft geweigerd bewegende billboards te plaatsen, die horen bij de deze week gestarte outdoor campagne van Triumph Shape Sensation…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne bestaat onder meer uit billboards langs snelwegen en op drukke punten in steden en uit abri's.Vanaf dinsdag 27 september wordt de campagne aangevuld met lenticulars, lcd animatieschermen en een 'touch screen' uiting. De bewegende beelden tonen een model in een jurkje, waarbij geleidelijk zichtbaar wordt wat zij eronder draagt: Shape Sensation.

related partner content for mobile comes here

"In de ogen van de NS hebben de bewegende billboards alles weg van een striptease en daar moeten de reizigers voor behoed worden," zo meldt Triumph in een persbericht.

In plaats van de bewegende billboards komen er nu statische abri's op de stations. Maar Triumph belooft nu plagend met ‘een kleine guerrilla’ te komen om ‘toch voor wat beweging en verrassing voor de reizigers op Amsterdam Centraal’ te zorgen. De primeur van het lingerie touchscreen gaat naar de Lijnbaan in Rotterdam, waar deze met een 'mini show' op dinsdag in gebruik wordt genomen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in