Overslaan en naar de inhoud gaan

Podcast Brandkast #4: Focus op je doel, vooral als je hard groeit

In deze vierde aflevering van Brandkast is Simone van Trojen te gast van LaDress
Partner
DPG Media

Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.

Lees meer

Wij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.

Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.

Lees minder
Podcast Brandkast #4: Focus op je doel, vooral als je hard groeit
Podcast Brandkast #4: Focus op je doel, vooral als je hard groeit

In 2006 begon Simone van Trojen een bedrijf met een simpele website en een ‘perfect’ jurkje. Ruim tien jaar later is het merk LaDress haar boven het hoofd gegroeid. Te veel items en te veel nevenactiviteiten, waardoor ze afdrijft van haar core activiteit: mooie dingen maken.

Daarom gooide Van Trojen in 2018 het roer volledig om. Er werd een nieuwe directie aangesteld en er moest veel onnodige ballast overboord. Als alles weer een beetje op orde lijkt, breekt corona uit. Er is opnieuw tijd om na te denken, te herpositioneren en de koers op een nieuwe toekomst te bepalen. 

Brandkast! Aflevering 4

Inmiddels staat er een team van high professionals die van het e-commerce bedrijf La Dress (immers 90% van hun omzet gaat via online aankopen) weer een gezond bedrijf heeft gemaakt. 

Al deze ervaringen brachten Simone ook inzichten die ze nu aanwendt in haar communicatiestrategie. Want dat ze een perfect jurkje wil maken, betekent nog niet dat perfectie bestaat of zelfs goed zou zijn voor een mens om almaar na te streven.

Met een marketing campagne waarmee ze de wereld wil laten zien dat iedereen worstelt met het leven, slaat ze een nieuwe weg in. Ook zij moet met de billen bloot: op haar Instagram-account staan nu eerlijke verhalen over de leuke en de moeilijke dingen des levens. En haar motto? Dat is over tijd ook aangepast: van ‘alles goed doen’ naar: wees lief en dapper. 

Luister nu! 

Ben je benieuwd naar het hele verhaal? Beluister de hele podcast op dpggrow.nl

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DPG Media

Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.

Lees meer

Wij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.

Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in