
De discussies die de afgelopen maanden woedden en waarbij termen als hek om de stad,
allochtonenstop en allochtonenspreiding vielen, werken volgens Opstelten niet door op het beeld
van de stad. 'Wij betreuren dat dit soort termen is gebruikt. Er zal nu wel weer discussie ontstaan,
maar er moet wat gebeuren.'
Dat in het maandag gepresenteerde actieplan een imagocampagne voor de stad wordt aangekondigd, staat volgens hem los van de recente discussies. In de campagne die tot 2006 duurt,
moet het gemeentebestuur de juiste toon zetten en wijzen op wat wel en wat niet goed gaat.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU Delft
Volgens Opstelten krijgen de problemen terecht veel aandacht, maar 'we mogen niet vergeten
dat Rotterdam voor talloze werkgevers, huizenkopers, winkeliers en studenten een aantrekkelijke
stad is. Op lange termijn zullen die factoren op een structurele manier kunnen bijdragen aan een
duurzame balans in Rotterdam.' (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee