Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips topsponsor WK voetbal 2006

Philips heeft vorige week voor 20 miljoen euro een sponsordeal gesloten rond het WK voetbal in 2006 in Duitsland. Daar gaat het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldde vice-president marketing Frank Pauli tijdens het Europese sponsoringcongres ESCA in Brussel. In de Volkskrant zegt hij dat Philips ‘alleen nog maar de hoofdprijs’ wil. ‘Niets is groter dan voetbal. En in voetbal is niets groter dan het WK.’

related partner content for mobile comes here

Tot nu toe lag het accent van Philips met de sponsoring op de scheerapparaten, lichten en batterijen met het WK-logo. Nu heeft het concurrent JVC uitgekocht en mag het zijn tv als officiële WK-tv aanprijzen. Ook gaat Philips dvd’s van de voorbije WK’s uitbrengen. Pauli: ‘We willen in 2006 Duitsland aan de breedbeeld-tv krijgen.’

De toppositie in Duitsland start al komende vrijdag bij de loting in Frankfurt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in