
Dat meldde vice-president marketing Frank Pauli tijdens het Europese sponsoringcongres ESCA in Brussel. In de Volkskrant zegt hij dat Philips ‘alleen nog maar de hoofdprijs’ wil. ‘Niets is groter dan voetbal. En in voetbal is niets groter dan het WK.’
Tot nu toe lag het accent van Philips met de sponsoring op de scheerapparaten, lichten en batterijen met het WK-logo. Nu heeft het concurrent JVC uitgekocht en mag het zijn tv als officiële WK-tv aanprijzen. Ook gaat Philips dvd’s van de voorbije WK’s uitbrengen. Pauli: ‘We willen in 2006 Duitsland aan de breedbeeld-tv krijgen.’
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandTeamleider Communicatie
KRO-NCRVBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express GroepDe toppositie in Duitsland start al komende vrijdag bij de loting in Frankfurt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee