Philips topsponsor WK voetbal 2006
Philips heeft vorige week voor 20 miljoen euro een sponsordeal gesloten rond het WK voetbal in 2006 in Duitsland. Daar gaat het…
Dat meldde vice-president marketing Frank Pauli tijdens het Europese sponsoringcongres ESCA in Brussel. In de Volkskrant zegt hij dat Philips ‘alleen nog maar de hoofdprijs’ wil. ‘Niets is groter dan voetbal. En in voetbal is niets groter dan het WK.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Tot nu toe lag het accent van Philips met de sponsoring op de scheerapparaten, lichten en batterijen met het WK-logo. Nu heeft het concurrent JVC uitgekocht en mag het zijn tv als officiële WK-tv aanprijzen. Ook gaat Philips dvd’s van de voorbije WK’s uitbrengen. Pauli: ‘We willen in 2006 Duitsland aan de breedbeeld-tv krijgen.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe toppositie in Duitsland start al komende vrijdag bij de loting in Frankfurt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid