Vernieuwing Nima examens
Het Nima vernieuwt in 2005 de Marketing-A en -B examens. De toekomstige examens richten zich op vaardigheden, vindingrijkheid en creatieve…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Nima-gediplomeerde moet hierdoor meer in staat zijn ‘unieke, eigentijdse marketingoplossingen te vinden in een steeds complexer wordende omgeving’, meldt het instituut.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Een speciale werkgroep gaat de exameneisen voor de generieke Nima Marketing-A en -B examens herformuleren. Hierbij vormt het toetsen van competenties een belangrijk uitgangspunt. De kennistoets blijft sterk vertegenwoordigd, maar is meer ingevlochten in de examenstof. Personen die al in het bezit zijn van het Nima diploma kunnen deze uitbreiden met het toetsen van hun vaardigheden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid