Overslaan en naar de inhoud gaan

Vernieuwing Nima examens

Het Nima vernieuwt in 2005 de Marketing-A en -B examens. De toekomstige examens richten zich op vaardigheden, vindingrijkheid en creatieve…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Nima-gediplomeerde moet hierdoor meer in staat zijn ‘unieke, eigentijdse marketingoplossingen te vinden in een steeds complexer wordende omgeving’, meldt het instituut.

related partner content for mobile comes here

Een speciale werkgroep gaat de exameneisen voor de generieke Nima Marketing-A en -B examens herformuleren. Hierbij vormt het toetsen van competenties een belangrijk uitgangspunt. De kennistoets blijft sterk vertegenwoordigd, maar is meer ingevlochten in de examenstof. Personen die al in het bezit zijn van het Nima diploma kunnen deze uitbreiden met het toetsen van hun vaardigheden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in