Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne voor beter imago Rotterdam

Rotterdam wil met een reclamecampagne het imago van de stad verbeteren. Niet de mensen buiten de stad zijn de doelgroep, ook Rotterdammers…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens het Rotterdamse stadsbestuur loopt de beeldvorming over Rotterdam achter bij de ontwikkelingen. Veel mensen zien de stad als ‘kil en koud’ en ook aan het imago van een noeste ‘werkstad’ ontkomt de stad niet. De bedoeling is dat door de reclamecampagne Rotterdam 'een jonge, internationale stad aan het water met een nuchtere daadkrachtige mentaliteit' wordt gezien. Mensen moeten centraal staan in de campagne. Nadruk zal ook worden gelegd op werk en werkgelegenheid en aandacht voor de vrijetijdsbesteding moet resulteren in meer toeristen.

related partner content for mobile comes here

De reclamebureaus die zijn gevraagd een campagne te bedenken, mogen niet op de proppen komen met een klassieke themacampagne en het is ook niet de bedoeling dat vooral jongeren door de gepresenteerde boodschap heenprikken.

Voor de campagne zijn reclamebureaus uitgenodigd een plan op te stellen. Voor de campagne, die enkele jaren zal duren, is jaarlijks een half miljoen euro beschikbaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in