Stichting Internet Reclame brengt shortlist terug


Aan het einde van dit jaar neemt deze Technische Commissie de finale beslissing en begin januari 2004 start het onderzoek.
STIR laat zich bij haar beslissing adviseren door een onafhankelijkeTechnische Commissie. Deze Technische Commissie bestaat uitvertegenwoordigers van het Platform Media Adviesbureaus (PMA), de Bond vanAdverteerders (BVA), Kijk- en Luisteronderzoek en een lid van STIR zelf.
Aanleiding voor de oprichting van STIR - en vervolgens het uitschrijven vande competitie - was het ontbreken van een uniforme online bereikstandaard in de markt. Dit maakt integrale mediaplanning voor bureaus en adverteerders heellastig. Het continue online bereiksonderzoek dat STIR initieert vult dezelacune. De onderzoeksgegevens zullen marketeers en mediaplanners de uniekemogelijkheid bieden heel nauwkeurig hun online doelgroep te bepalen en tebenaderen. Zo moet het mogelijk worden het bestedingsaandeel van onlineadvertising meer in lijn te brengen met de hoeveelheid tijd die mensenonline besteden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSTIR bestaat uit 8 founding members, te weten Adlink, ilse media, IP iMedia, Lycos, MSN, Tiscali, Wanadoo en WebAds. Het doel van STIR is het krijgen van meer inzicht in de hoeveelheid mensen in Nederland die zich op een bepaald moment op het Internet bevinden en, met name, in de aard van hun Internetgebruik en hun socio-demografische gegevens. STIR brengt deze gegevens gedetailleerd in kaart door het initiëren van continu online bereiksonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid