Overslaan en naar de inhoud gaan

Stichting Internet Reclame brengt shortlist terug

Stichting Internet Reclame (STIR) laat weten dat de competitie die zij in mei van dit jaar heeft uitgezet, in de laatste fase is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aan het einde van dit jaar neemt deze Technische Commissie de finale beslissing en begin januari 2004 start het onderzoek.

related partner content for mobile comes here

STIR laat zich bij haar beslissing adviseren door een onafhankelijkeTechnische Commissie. Deze Technische Commissie bestaat uitvertegenwoordigers van het Platform Media Adviesbureaus (PMA), de Bond vanAdverteerders (BVA), Kijk- en Luisteronderzoek en een lid van STIR zelf.
Aanleiding voor de oprichting van STIR - en vervolgens het uitschrijven vande competitie - was het ontbreken van een uniforme online bereikstandaard in de markt. Dit maakt integrale mediaplanning voor bureaus en adverteerders heellastig. Het continue online bereiksonderzoek dat STIR initieert vult dezelacune. De onderzoeksgegevens zullen marketeers en mediaplanners de uniekemogelijkheid bieden heel nauwkeurig hun online doelgroep te bepalen en tebenaderen. Zo moet het mogelijk worden het bestedingsaandeel van onlineadvertising meer in lijn te brengen met de hoeveelheid tijd die mensenonline besteden.

STIR bestaat uit 8 founding members, te weten Adlink, ilse media, IP iMedia, Lycos, MSN, Tiscali, Wanadoo en WebAds. Het doel van STIR is het krijgen van meer inzicht in de hoeveelheid mensen in Nederland die zich op een bepaald moment op het Internet bevinden en, met name, in de aard van hun Internetgebruik en hun socio-demografische gegevens. STIR brengt deze gegevens gedetailleerd in kaart door het initiëren van continu online bereiksonderzoek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in