Overslaan en naar de inhoud gaan

Rotterdam wil grote imagocampagne

Een reclamecampagne moet het imago van Rotterdam opvijzelen. Burgemeester Ivo Opstelten zei gisteren tijdens een congres over city…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt het Algemeen Dagblad. ‘Als het imago niet in orde is, laten mensen Rotterdam aan zich voorbij gaan’, aldus de burgermeester. Volgens Opstelten moet de campagne duidelijk maken waar de kracht van Rotterdam ligt. ‘Deze stad is jong van geest, altijd in beweging', gaf hij vast een voorzet.

related partner content for mobile comes here

Marianne Klein, directeur van Rotterdam Marketing, vindt dat het beeld van de stad de afgelopen tijd een flinke deuk heeft opgelopen door een aantal negatieve gebeurtenissen, ‘zoals de discussie rond het spreidingsbeleid’.

Momenteel wordt een reclamebureau geselecteerd dat de campagne zal uitvoeren. Volgens Stef Fleischeuer van het Ontwikkelingsbedrijf Rotterdam zal de campagne verscheidene jaren duren, zonder 'vage beelden en holle kreten'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in