Rotterdam wil grote imagocampagne


Dat meldt het Algemeen Dagblad. ‘Als het imago niet in orde is, laten mensen Rotterdam aan zich voorbij gaan’, aldus de burgermeester. Volgens Opstelten moet de campagne duidelijk maken waar de kracht van Rotterdam ligt. ‘Deze stad is jong van geest, altijd in beweging', gaf hij vast een voorzet.
Marianne Klein, directeur van Rotterdam Marketing, vindt dat het beeld van de stad de afgelopen tijd een flinke deuk heeft opgelopen door een aantal negatieve gebeurtenissen, ‘zoals de discussie rond het spreidingsbeleid’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMomenteel wordt een reclamebureau geselecteerd dat de campagne zal uitvoeren. Volgens Stef Fleischeuer van het Ontwikkelingsbedrijf Rotterdam zal de campagne verscheidene jaren duren, zonder 'vage beelden en holle kreten'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid