Overslaan en naar de inhoud gaan

NPO gelooft niet meer in themakanalen

De publieke omroep ziet het niet meer zitten in de eigen digitale themakanalen, verenigd in Nederland 24.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er kijken weinig mensen naar de kanalen, blijkt uit een terugblik van de NPO op 2008. In juni vorig jaar werd het aantal kanalen al teruggebracht van zeventien naar twaalf. Hagoort vraagt zich af of 'de lineair geprogrammeerde kanalen rond een specifiek thema de toekomst hebben'.

'Ik zet het liefst al mijn geld op on demand-tv', zegt Hagoort. 'Maar we hebben geen onderhandelingspositie om bij kabelbedrijven digitale ruimte te claimen. Die zijn alleen verplicht de drie publieke netten door te geven, niet ons aanbod aan on demand programma's.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in