Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties beste e-mailcampagne bekend

HotelSpecials, Opel, Thermen Bussloo en V&D dingen mee naar E-mail Campagne 2015 award.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs wordt jaarlijks uitgereikt tijdens de  Night aan de vooravond van de , dit jaar op donderdag 18 juni. Op deze dag wordt de winnende e-mailcase gepresenteerd.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast wordt de E-mail M|V 2015 bekend gemaakt. In de race voor deze titel, zijn Caroline Bollema (SeniorWeb), Ingrid Terpstra (Robeco) en Albert Vogelaar (BSH Huishoudapparaten BV).

De genomineerden zullen zich in de komende weken aan de vakjury presenteren en hun cases toelichten. Aan de hand van deze gesprekken beslist de jury wie er omet de awards naar huis gaan.

E-mail M|V
Voorzitter van de vakjury, Frans Reichardt: &;Een goede e-mailmarketeer moet in ieder geval analytisch denkvermogen en resultaatgerichtheid tot zijn of haar eigenschappen kunnen rekenen. Daarnaast moet hij of zij steeds blijven zoeken naar optimalisatie van opens, clicks en conversie.&;

E-mail Campagne 
Een e-mailcampagne anno 2015 moet volgens de jury optimaal gebruikmaken van de beschikbare klantgegevens. Reichardt: &;Als die gegevens er nog niet zijn, kan een campagne bijdragen aan het verzamelen ervan. Wat we terugzien in de beoordeelde campagnes, is dat die steeds vaker goed worden afgestemd op het profiel van de ontvanger.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in