Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken en NOC*NSF zetten zich in voor verantwoord alcoholgebruik

Lemon Scented Tea is verantwoordelijk voor het concept en design van de campagne 'Blijf Helder'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sportclubs kunnen zich aanmelden om ‘De helderste club van Nederland’ te worden. De club die de regels rondom verantwoord alcoholgebruik het best toepast, maakt kans op een reis naar de Olympische Spelen, een sportclinic of kaarten voor een sportwedstrijd.

related partner content for mobile comes here

&;We hebben de grenslijnen van het sportveld terug laten komen in het communicatiemateriaal&;, aldus Rogier Heijning, creative director bij . &;De lijnen staan voor regels en grenzen. Op de visuals is de lijn te zien tussen de bar en het sportveld. Hiermee willen we duidelijk maken dat er - net als op het veld - duidelijke regels gelden in de sportkantines en clubhuizen&;. 

Bas Stok, manager duurzaamheid bij Heineken Nederland: &;De Blijf Helder-campagne is, na het Duurzame Partners in Business-programma, de tweede campagne die Heineken samen met Lemon Scented Tea heeft ontwikkeld. Ook deze keer heeft Lemon Scented Tea met hun professionele houding en creatieve expertise ons weten uit te dagen om tot een mooi en aansprekend resultaat te komen&;.

De campagne wordt ondersteund met de speciale website &;&;.

Credits:
Bureau: Lemon Scented Tea
Verantwoordelijk vanuit Heineken: Bas Stok
Creatie: Rogier Heijning, Tom de Hooge, Coert Buiting, Wilmar Versprille en Mathijs Groos
DTP: Hugo Jansen
Strategie: Myriam van Engelen
Account: Miriam van Dijk en Orfee Goedkoop
Productie: Tamara Boogaard en Erwin van Rheenen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in