Wijko zet met nieuwe campagne in op lekkere zomer


De satésaus positioneert zichzelf als 'een lekkere en gezellige toevoeging op een warme barbecue-avond'. Naast de activatiecampagne voor komende zomer is Shoq Creative Studio verantwoordelijk voor de wintercampagne van 2015.
Alina Halászi, communicatie manager van Shoq Creative Studio. 'Deze campagne hebben we binnen vier weken bedacht en geproduceerd. Bij eten met Wijko, denk je aan "gezellig samen genieten". Dit hebben we vertaald naar twee televisiecommercials, banners en DOOH onder het thema: "het beste proef je samen". De focus ligt op sfeer, kwaliteit en de activatie: "win een weekend weg".
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe zomercampagne is inmiddels gepubliceerd en de wintercampagne volgt in december.
WIJKO: ZOMER BBQ
Credits:
Agency: Shoq Creative Studio (shoq-studio.nl)
Producer: Alexander Kosman
Regisseur: Harro van Schoonhoven
D.O.P: Harro van Schoonhoven
Offline: Jelmar Hoekstra
Online: Mike Vosmaer
Grading: Jef Grosveld (Loods, Lux & Lumen)
Geluid: Jeroen van Gessel (Lab3)
Verantwoordelijk bij Wijko satésaus: Nadine Nooteboom en Nathalie van Herk
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid