Overslaan en naar de inhoud gaan

Wijko zet met nieuwe campagne in op lekkere zomer

Shoq Creative Studio lanceert de zomercampagne van het sausmerk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De satésaus positioneert zichzelf als &;een lekkere en gezellige toevoeging op een warme barbecue-avond&;. Naast de activatiecampagne voor komende zomer is verantwoordelijk voor de wintercampagne van 2015.

related partner content for mobile comes here

Alina Halászi, communicatie manager van Shoq Creative Studio. &;Deze campagne hebben we binnen vier weken bedacht en geproduceerd. Bij eten met Wijko, denk je aan "gezellig samen genieten". Dit hebben we vertaald naar twee televisiecommercials, banners en DOOH onder het thema: "het beste proef je samen". De focus ligt op sfeer, kwaliteit en de activatie: "win een weekend weg".

De zomercampagne is inmiddels gepubliceerd en de wintercampagne volgt in december.

Credits:
Agency: Shoq Creative Studio (shoq-studio.nl)
Producer: Alexander Kosman
Regisseur: Harro van Schoonhoven
D.O.P: Harro van Schoonhoven
Offline: Jelmar Hoekstra
Online: Mike Vosmaer
Grading: Jef Grosveld (Loods, Lux & Lumen)
Geluid: Jeroen van Gessel (Lab3)
Verantwoordelijk bij Wijko satésaus: Nadine Nooteboom en Nathalie van Herk

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in