Overslaan en naar de inhoud gaan

Nivea for Men geeft advies via mobiel

Niveau for Men komt met een ‘mobiele adviseur voor gezichtsverzorging’. Voor mannen die niet kunnen kiezen als ze voor het schap staan,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de mobiele website kunnen mannen advies op maat krijgen. Hoe? Via een keuzemenu met keuzes over huidtypen, smeervoorkeuren en productwensen krijgt de bezoeker direct suggesties uit een bestand van ruim dertig gezichtsverzorgingsproducten, variërend van scheergels tot crèmes en reinigingsproducten.

related partner content for mobile comes here

‘De keuze van een verzorgingsproduct is ontzettend persoonlijk en luistert nauw. Bovendien zijn mannen liever niet al te veel tijd kwijt in een drogisterij of supermarkt. Om hen te helpen snel een goede keuze te maken, lanceren we deze mobiele verzorgingsadviseur,’ vertelt Ellen van Lemmen van Beiersdorf. ‘We zijn er trots op dat NIVEA for Men de eerste is in Nederland – en misschien wel wereldwijd – die dergelijke maatadviezen voor gezichtsverzorging direct via de mobiele telefoon aanbiedt.’

De mobiele adviseur van NIVEA for Men is vanaf week 1 in 2010 te vinden door op je mobiel naar te surfen. De mobiele site wordt gecommuniceerd via POS-materiaal in drogisterijen.

De site is ontwikkeld door uit Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in