Kyteman componeert 'Ode aan Utrecht'
Colin Benders, ofwel Kyteman, componeerde voor de nieuwe citymarketing-campagne van zijn stad een 'Ode aan Utrecht'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het nummer werd samen met het nieuwe logo van de stad maandagavond gepresenteerd. In het logo van de stad is het woord 'echt' in Utrecht roodgekleurd. De gemeente wil daarmee laten zien dat Utrecht een stad is van authentiek talent en met een grote historische waarde.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De compositie van Kyteman, samen met een animatiefilm waarin de 'Utrechtse waarden' worden samengevat, moet die echtheid benadrukken. Kyteman's Hiphop Orchestra had het afgelopen jaar groot succes met het album The Hermit Sessions.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid