Wonderjeans begint Europese campagne
Het afgelopen weekeinde werd de campagne voor Duitsland, Engeland en Nederland gelanceerd in Keulen. Bewoners van de Duitse stad zagen spijkerbroeken die aan lantaarnpalen hingen.
NYDJ wordt de wonderjeans genoemd. Dat komt door de innovatieve ‘Lift Tuck Technologie’. De jeans gebruikt iets meer van het elastische lycra, wat zorgt voor meer draagcomfort. Het ontwerp zorgt voor meer stretch aan de voorkant, waardoor de buik platter en de achterzijde gelift wordt. Vrouwen lijken hierdoor een en soms wel twee maten kleiner te dragen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisIn de VS is de spijkerbroek in korte tijd uitgegroeid tot een rage, niet in het minst omdat Oprah Winfrey NYDJ in haar programma uitriep tot ‘best zittende en meest comfortabele jeans ooit gemaakt’. Volgens haar is NYDJ ‘de nummer 1 jeans voor echte vrouwen met echte rondingen’.
Terwijl de totale jeansmarkt in de VS in de eerste vier maanden van 2009 met 0,5 procent kromp, steeg het aandeel van NYDJ met 27,2 pct. In Europa dragen al 300.000 vrouwen NYDJ en wordt de jeans inmiddels in 1100 winkels verkocht. In 2010 start het merk een grote campagne om meer bekendheid te krijgen. Daarvoor opende NYDJ dit jaar een nieuw Europees hoofdkantoor in Amsterdam.
Naast spijkerbroeken aan lantaarnpalen, liet NYDJ dit weekeinde in Keulen een grote spijkerbroek op gebouwen projecteren en promotiedames met passpiegels door de stad trekken.
Bron: Fashionunited.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid