Overslaan en naar de inhoud gaan

John Norman weg bij Wieden+Kennedy

Executive creative director John Norman stapt over van Wieden+Kennedy Amsterdam naar het Amerikaanse bureau Martin.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit schrijft Wall Street Journal vandaag. Norman zal bij het IPG-bureau dat werkt voor onder meer Wal-Mart en Geico de rol van chief creative officer vervullen. Hij kwam in 2005 naar Wieden+Kennedy en was medeverantwoordelijk voor de veelbekroonde Coca-Cola-campagne 'Happiness Factory'. Daarvoor werkte hij bij Goodby, Silverstein & Partners. Hij volgt bij Martin de 61-jarige Mike Hughes op, die de afgelopen 28 jaar de creatieve leiding had over het bureau.

related partner content for mobile comes here

Het aantrekken van Norman past in de strategie van Martin dat tot nu toe alleen werkte voor Amerikaanse klanten. Het bureau is van plan volgend jaar de eerste vestiging buiten de VS te openen. Waar dit zal zijn is nog niet bekend.

Bij Wieden+Kennedy blijft Jeff Kling over als executive creative director. Hij vormt samen met managing director Lee Newman het managementteam. Of Norman wordt opgevolgd is op dit moment nog niet bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in