John Norman weg bij Wieden+Kennedy
Dit schrijft Wall Street Journal vandaag. Norman zal bij het IPG-bureau dat werkt voor onder meer Wal-Mart en Geico de rol van chief creative officer vervullen. Hij kwam in 2005 naar Wieden+Kennedy en was medeverantwoordelijk voor de veelbekroonde Coca-Cola-campagne 'Happiness Factory'. Daarvoor werkte hij bij Goodby, Silverstein & Partners. Hij volgt bij Martin de 61-jarige Mike Hughes op, die de afgelopen 28 jaar de creatieve leiding had over het bureau.
Het aantrekken van Norman past in de strategie van Martin dat tot nu toe alleen werkte voor Amerikaanse klanten. Het bureau is van plan volgend jaar de eerste vestiging buiten de VS te openen. Waar dit zal zijn is nog niet bekend.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaBij Wieden+Kennedy blijft Jeff Kling over als executive creative director. Hij vormt samen met managing director Lee Newman het managementteam. Of Norman wordt opgevolgd is op dit moment nog niet bekend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid