Overslaan en naar de inhoud gaan

Mona wil millennials het merk in trekken met de lancering van Mona Oops!

Mona verlaat het verwen-domein niet, maar spreekt tegenwoordig liever van ‘social pleasure’.
Miniatuurvoorbeeld
© FrieslandCampina
Miniatuurvoorbeeld
© FrieslandCampina

FrieslandCampina introduceert deze maand een nieuwe productlijn: Mona Oops! (met een uitroepteken in de naam). Daarmee kruipt het merk heel voorzichtigjes richting luxemerken. Geen puddingbeker of vlapak, maar een beker die doet denken die van de luxe ijsmerken. Mona Oops is ook geen vla, pudding of yoghurt, maar ‘een heerlijke mix aan smaken en texturen, waardoor géén hap hetzelfde smaakt’. Wat dat precies betekent? FrieslandCampina: ‘Het is een dikke romige yoghurt met chunks van chocolade, knapperige noten, cheesecake-biscuits of perzik die losjes met een heerlijke saus door elkaar heen zijn geroerd.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in