Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobiel betalen is in 2015 goed voor 468 miljard

Weer een mooi onderzoekcijfer met veel nullen en een enorme stijging ten opzichte van de huidige stand van zaken. Het geeft eigenlijk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Weer een mooi onderzoekcijfer met veel nullen en een enorme stijging ten opzichte van de huidige stand van zaken. Het geeft eigenlijk alleen maar aan dat betalen via de mobiel komende jaren belangrijk gaat worden. In mijn optiek is het nog een bescheiden cijfer en denk ik zelf dat m-commerce groter gaat worden dan betalen via de desktop.

related partner content for mobile comes here

Bedrijven zouden nu al de eerste stappen moeten zetten in m-commerce door bijvoorbeeld het maken van mobile strategie en het gefaseerd uitrollen van een mobile shopping app of mobile website.

Ga je daar nu als bedrijf direct heel rijk mee worden? Hoogstwaarschijnlijk niet, maar je kunt wel alvast voor een relatief laag bedrag ervaring op doen en je concurrentie voor zijn. Denk maar eens aan het korte tijdsbestek waarin partijen zoals Bol.com, Amazon en Zalando die markt open hebben gebroken en de bestaande retailers flink onder druk hebben gezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in