Overslaan en naar de inhoud gaan

BP maakt nieuwe commercial

BP maakte weer een televisiecommercial, voor de Britten en voor het eerst sinds de olieramp in de Golf van Mexico, meer dan een jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

maakte weer een televisiecommercial, voor de Britten en voor het eerst sinds de olieramp in de Golf van Mexico, meer dan een jaar geleden.

related partner content for mobile comes here

De commercial is gemaakt door Ogilvy & Mather, ter gelegenheid van de sponsoring van de Olympische en de Paralympische Spelen in Londen, 2012. In de commercial spelen de Britse atleten een hoofdrol. Pay off: Fuelling the future.

Naast TV wordt er ook print, outdoor en digitaal ingezet.

De moet BP in een wat positiever daglicht stellen, helemaal na het nieuws dat BP zelf zou zijn geweest voor alle gemaakte fouten, die leidden tot de olieramp in 2010.

Lijkt me een lastige klus, ondanks het feit dat je refereert aan zo’n positief evenement als de Olympische Spelen.

De buzz rond BP is in ieder geval wel weer iets positiever: in de weken na de ramp stond BP op -73,2, en nu is dat -9,9 (bron: ).

Op Youtube werkt BP hard aan eerherstel: de oliemaatschappij met video-interviews, waarin gedupeerden vertellen hoe BP ze weer op de been heeft geholpen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in