‘Schweppesy’ Facebook campagne
Schweppes International komt met een Facebookcampagne in zeven Europese landen.
De campagne is ontwikkeld naar aanleiding van de nieuwe commercial van Schweppes met Uma Thurman: Let’s talk about Schweppes!
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaRed Urban bedacht de Facebookcampagne. Insteek: Als je over Schweppes wilt praten, moet je eerst Schweppesy leren spreken.
In een interactieve video daagt Guy Gadbois, zelfverklaard meester der verleiding, je daarom persoonlijk uit voor een spoedcursus Schweppesy Talking, waarmee je jouw 'Schweppes Appeal' dramatisch kunt verbeteren.
De workshop bestaat uit drie spraaklessen, waarbij Guy je vraagt zijn one-liners in de microfoon te herhalen. Op basis van je uitspraak geeft hij je een persoonlijke evaluatie en een score waarmee je vrienden weer kunt uitdagen om die te verbeteren.
’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid