Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Schweppesy’ Facebook campagne

Schweppes International komt met een Facebookcampagne in zeven Europese landen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

komt met een Facebookcampagne in zeven Europese landen.

related partner content for mobile comes here

De campagne is ontwikkeld naar aanleiding van de nieuwe commercial van Schweppes met Uma Thurman: Let’s talk about Schweppes!

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

bedacht de . Insteek: Als je over Schweppes wilt praten, moet je eerst Schweppesy leren spreken.

In een interactieve video daagt Guy Gadbois, zelfverklaard meester der verleiding, je daarom persoonlijk uit voor een spoedcursus Schweppesy Talking, waarmee je jouw 'Schweppes Appeal' dramatisch kunt verbeteren.

De workshop bestaat uit drie spraaklessen, waarbij Guy je vraagt zijn one-liners in de microfoon te herhalen. Op basis van je uitspraak geeft hij je een persoonlijke evaluatie en een score waarmee je vrienden weer kunt uitdagen om die te verbeteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in