Overslaan en naar de inhoud gaan

MarketingLive!

Op Woensdag de 13e december sluiten we het jubileumjaar van het Tijdschrift voor Marketing af met MarketingLive.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op Woensdag de 13e december sluiten we het jubileumjaar van het Tijdschrift voor Marketing af met .

related partner content for mobile comes here

Op 30 november doen we ook nog Fusion2006, samen met de collega's van Adformatie, AdfoResult en Communicatie. Volle agenda dus.

MarketingLive is leuk, denk ik, want je treft er de opiniemakers van het tijdschrift, drie Marketeers of the Year én een oud-collega van mij van Adformatie: .

Ben zit nu helemaal op 'management' en dat doet-ie goed. Hij is in ieder geval buitengewoon praktisch. Ik ken ook niemand met zoveel energie als hij.

Goed, we hebben de abonnees van TvM gemaild met een aanbod, we banneren hier en op marketing-online.nl, maar hoe zorg je nu dat je in een overvolle congresagenda opvalt?

Het duizelt me van de marketingevenementen. Is het niet te veel?

heeft inmiddels zijn plek wel gevonden in het veld en krijgt met alle deelnemende bladen ook voldoende aandacht. Maar hoe zet je zo'n evenement als MarketingLive op de kaart?

Pakhuis De Zwijger is de hippe locatie van MarktingLive en dat is net open. Dus dat is ook wel spannend.

Maar hoe kies je een evenement om naar toe te gaan?

Zijn het de sprekers? Is het de afzender? Is het de prijs? Locatie? Datum?

Help!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in