'Mannen houden niet van dikke dames'
Die Brazilianen... gaan linea recta tegen de Dove-trend in.Advertising Age schrijft over de campagne voor een Braziliaanse yoghurt, Fit…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Die Brazilianen... gaan linea recta tegen de Dove-trend in.
Advertising Age schrijft over de campagne voor een Braziliaanse yoghurt, Fit Light Yogurt in zijn nieuwsbrief.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de yoghurt-advertenties zijn volumineuze dames in bekende sexy filmposes te zien, bijvoorbeeld als Sharon Stone in Basic Instinct, de rozenblaadjes-scéne van American Beauty, Marilyn Monroe. De boodschap van de makers is: dikkerds, dit heeft helemaal geen zin.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe tagline: 'Vergeet het maar. De voorkeur van mannen zal nooit veranderen. Fit Light Yogurt.'
...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid