Van Delft Nima-directeur
Frank van Delft is per 1 september de nieuwe directeur van het Nederlands Instituut voor Marketing (Nima).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hij volgt Petra Claessen op, die sinds 2000 directeur van het Nima was. Van Delft is een commercieel manager met ruim 25 jaar (internationale) ervaring bij onder meer Publicis Dialog, A.C.Nielsen en Quaker Oats.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens het Nima is hij 'een echt verenigingsmens'. Van Delft is al bijna 20 jaar actief betrokken bij het Nima als lid van diverse commissies en het examencollege. Sinds 2002 maakt Van Delft deel uit van het agemeen bestuur van het Nima, waarvan de laatste twee jaar als penningmeester.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHij gaat zich richten op de positionering van het Nima. Een van de speerpunten is samenhang in de organisatie brengen om de gestelde doelen te behalen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid