Nederland 1 marktleider in week 24
Nederland 1 was in week 24 marktleider op tv (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+) met een aandeel van 17,6 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nederland 2 had 6,1 en Nederland 3 3,8 procent. RTL4 scoorde 13,2, RTL5 kwam uit op 7,2 procent en RTL7 scoorde 5,1. SBS6 behaalde een aandeel van 11,5, Net5 had 5,2 procent en Veronica 5,0. Tien had een marktaandeel van 9,8 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De wedstrijd van Jong Oranje tegen Jong Portugal op het EK was het best bekeken programma van afgelopen week met 1,849 miljoen kijkers. Het Journaal van 20.00 uur op zaterdag had 1,763 miljoen kijkers en ook het afscheid van palingpopband BZN werd goed bekeken: Adieu BZN trok 1,613 miljoen belangstellenden. Hart van Nederland op dinsdag had 1,413 miljoen kijkers, gevolgd door GTST op maandag met 1,196 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid