Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland in Cannes 12 keer op Cyber shortlist

Nederlandse bureaus staan met in totaal 12 inzendingen op de shortlist van de Cyber Lions in Cannes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Koploper is Wieden+Kennedy, dat 4 keer de shortlist haalde met werk voor Electronic Arts. Burnout dominator staat 2 keer op de lijst en Rooney/Ronaldinho voor het spel EA Fifa 07 Game.
Ogilvy haalde de shortlist 2 keer in de categorie Mobile Advertising met Mobiele Grafkist voor de Nederlandse Vereniging voor Verkeersslachtoffers en met Donation TV voor Orange Babies.
Een keer op de shortlist staan: Brandbase met Bizznizz voor de Postbank, Pascal Concept & Copy met Postering on the internet voor zijn eigen site freelancecopy.nl, Tequila met de eigen weblogmonitor Brandgossip, Achtung met de anti-kindermishandelingcampagne voor Sire, Euro RSCG 4D met The Hunt voor Volvo, StrawberryFrog met Japan Film voor Onitsuka Tiger.

related partner content for mobile comes here

Vorig jaar haalde Nederlandse bureaus 10 keer de shortlist, waarvan de helft werd omgezet in een Leeuw. Het aantal Nederlandse inzendingen nam dit jaar toe van 51 naar 74.
De Verenigde Staten is het meest vertegenwoordigd op de shortlist met 61 vermeldingen. Ook Brazilië scoort bijzonder goed met 53 vermeldingen. Ook Zweden doet het goed met 26 inzendingen.

De Cyber Lions worden morgenavond uitgereikt in het Palais des Festivals. Zie verder .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in