Nederland in Cannes 12 keer op Cyber shortlist
Koploper is Wieden+Kennedy, dat 4 keer de shortlist haalde met werk voor Electronic Arts. Burnout dominator staat 2 keer op de lijst en Rooney/Ronaldinho voor het spel EA Fifa 07 Game.
Ogilvy haalde de shortlist 2 keer in de categorie Mobile Advertising met Mobiele Grafkist voor de Nederlandse Vereniging voor Verkeersslachtoffers en met Donation TV voor Orange Babies.
Een keer op de shortlist staan: Brandbase met Bizznizz voor de Postbank, Pascal Concept & Copy met Postering on the internet voor zijn eigen site freelancecopy.nl, Tequila met de eigen weblogmonitor Brandgossip, Achtung met de anti-kindermishandelingcampagne voor Sire, Euro RSCG 4D met The Hunt voor Volvo, StrawberryFrog met Japan Film voor Onitsuka Tiger.
Vorig jaar haalde Nederlandse bureaus 10 keer de shortlist, waarvan de helft werd omgezet in een Leeuw. Het aantal Nederlandse inzendingen nam dit jaar toe van 51 naar 74.
De Verenigde Staten is het meest vertegenwoordigd op de shortlist met 61 vermeldingen. Ook Brazilië scoort bijzonder goed met 53 vermeldingen. Ook Zweden doet het goed met 26 inzendingen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe Cyber Lions worden morgenavond uitgereikt in het Palais des Festivals. Zie verder Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid