Overslaan en naar de inhoud gaan

Twee keer goud DDB Amsterdam in New York

DDB Amsterdam heeft twee Gold World Medals gewonnen tijdens de uitreiking van de New York Festivals gisteren. Een voor Centraal Beheer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor Centraal Beheer Achmea won DDB Amsterdam goud met de commercial ‘Acupuncture’, voor De Lotto met ‘F.O.R.E.’. Verder was er voor DDB Amsterdam ook een keer zilver en drie keer brons. Zilver voor Nederlandse Spoorwegen ‘New Timetable’ en brons voor Pon’s Automobielhandel: Volkswagen Polo GTI en ‘Boeing’ en voor Centraal Beheer Achmea ‘Witness’.

related partner content for mobile comes here

Goud was er ook voor Studio De Keuken / Dangerous Kitchen Music voor vier MTV’s Just Like Daddy / Brassband / Rain en Togo.

Ogilvy Groep Nederland behaalde zilver en brons. Zilver voor DHL ‘Small World’ en brons voor Center Parcs Europe ‘Wintercampagne’. Voor Volvo won Euro RSCG 4D zilver (‘Volvo C30 - A Product of Freewill’) en voor MTV UK & Ireland was er brons voor John Doe (MTV Brass band - Music is for Life).

Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in