Overslaan en naar de inhoud gaan

Groenink praat met twijfelende klanten

ABN Amro zet alle zeilen bij om te voorkomen dat klanten weglopen. Verschillende bestuursleden van de bank laten zich actief zien, in een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maandag staat bestuursvoorzitter Rijkman Groenink in het regiokantoor aan de Kneuterdijk in Den Haag een tiental zakelijke relaties persoonlijk te woord. Een van de genodigden heeft aan Het Financieele Dagblad laten weten dat zijn bedrijf een mogelijke opsplitsing van ABN Amro niet afwacht en ‘voorzorgsmaatregelen’ heeft getroffen. ‘Ik ben benieuwd naar de presentatie van de heer Groenink. Maar ik denk niet dat we ons besluit gauw herzien.’

related partner content for mobile comes here

De genodigden zijn telefonisch benaderd. Een woordvoerder van ABN Amro laat in een reactie weten dat het charmeoffensief van Groenink geen bijzondere actie is, maar past in zijn standaardagenda. Zo heeft hij al een bijeenkomst in Zwolle achter de rug en volgen er elders in het land meer.

‘Klanten zitten met vragen, dat is begrijpelijk,’ aldus de woordvoerder. Volgens hem kijken klanten nu vaker dan anders naar wat concurrenten te bieden hebben, maar er is van een uitstroom geen sprake. ‘Slechts enkele tientallen klanten hebben hun relatie met ABN Amro opgezegd.’ Dat cijfer is hetzelfde als ABN Amro in mei noemde. (Het Financieele Dagblad)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in