Overslaan en naar de inhoud gaan

100 dagen op het web

Vandaag is de dag van de waarheid. Na 100 dagen luisteren gaat het kabinet nu praten. Ben benieuwd of we daar ook een nieuwe toon en stijl…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat heeft het kabinet gedaan met de 100 dagen op het web? Het was het vooral een treurige schok van nostalgie en weemoed. En de gedachte: dáár heeft iemand een volkomen onzinnig politiek ideetje helaas niet kunnen tegenhouden.

related partner content for mobile comes here

Want zeg nou zelf: een webforum waar ‘de burger’ zijn mening kan geven, daar waren we 8 jaar geleden toch al wegens gebrek aan inhoud mee gestopt?

Zo niet op , ook wel bekend als . Het kabinet gaat vrolijk terug naar 1998: de internethype. Heeft u teveel tijd voor een onzinnige mening? Wij horen het graag! U wilt het glimmende hoofd van een bewindspersoon zien? Die ziet u op de startpagina!

Met voorspelbare treurige resultaat: extreem lage bezoekersaantallen en idiote meningen.

Wat dacht u van:

Of deze:

Zoiets moet elke moderne communicatieafdeling die wel eens een boekje heeft opengeslagen over nieuwe media toch met lede ogen aanzien. Het zegt natuurlijk iets over de politieke druk van dit project, dat –toegegeven, best knap- in enkele weken uit de grond is gestampt. Misschien dat ook de politiek -of de VoorlichtingsRaad- een keer een boekje kan lezen over effectieve nieuwe media strategie?

Nooit gedacht dat ik nog eens heimwee zou krijgen naar Roger van Boxtel, onze eerste internetminister…

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in