Overslaan en naar de inhoud gaan

Open Universiteit start campagne voor leven-lang-leren

De Open Universiteit Nederland is maandag 11 juni begonnen met een campagne om het leven-lang-leren te bevorderen, die wordt gevoerd met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de is gebruik gemaakt van het het nummer 'Open' van The Scene. Vooral de tekst van het refrein 'Open moet het zijn' sprak de Open Universiteit aan bij de keuze van het nummer. De nadruk in de commercial wordt gelegd op vrijheid en flexibiliteit, de mogelijkheid om bij de Open Universiteit te studeren op een volstrekt individuele manier. Pay-off is 'Kies voor de universiteit die bij je past... Open Universiteit, jouw Universiteit'. De campagne in Vlaanderen bestaat uit tv-spots op Eén en Canvas, advertenties, posters, een speciale website, een studiekrant en open dagen in de zes Vlaamse studiecentra.

related partner content for mobile comes here

In Nederland pleit de Open Universiteit al jaren voor een campagne om het leven-lang-leren te stimuleren, net zoals er overheidscampagnes zijn voor meer bewegen, veilig internetten of energie besparen. Collegevoorzitter Theo Bovens: “Tot nu toe zonder resultaat terwijl Nederland een kennissamenleving wil zijn en de Lissabon-doelstellingen wil halen. De Vlaamse overheid is op dit punt veel slagvaardiger en durft nog een stap verder te gaan door onze promotiecampagne te steunen. Chapeau! In Nederland zijn straks ook de tv-spotjes te zien bij de publieke omroep, maar we betalen dit volledig zelf. Ik vind het overigens bizar dat zo overheidssubsidie van vestzak naar broekzak gaat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in