Overslaan en naar de inhoud gaan

'Geen zorgen over GTST'

Goede tijden slechte tijden - dagelijks door zo’n 1,2 miljoen kijkers gevolgd ‒ bereikte afgelopen donderdag een kijkcijferdieptepunt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Het marktaandeel van Goede tijden laat een constante lijn zien’, zegt een woordvoerster van Endemol tegen De Telegraaf. ‘De tendens van lagere kijkcijfers werd vorig jaar november al ingezet.’ Volgens Endemol zwakt het kijkersaantal niet verder af. ‘Het marktaandeel van GTST is nog steeds stabiel. Er zijn dus geen kijkers afgehaakt, maar er kijken in deze periode minder mensen naar televisie.’

related partner content for mobile comes here

De afgelopen weken werd er een aantal nieuwe karakters in de soap geïntroduceerd. ‘Nieuwe personages en verhaallijnen hebben doorgaans wat tijd nodig voordat de kijker weer gewend is’, aldus de woordvoerster. ‘We blijven toetsen en luisteren goed naar wat de kijker wil. Het is alleen niet zo dat nu de kijkcijfers tegenvallen we opeens alles anders gaan doen. De cliffhanger, die op 29 juni de zomerstop aankondigt, is gegarandeerd spectaculair.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in