Overslaan en naar de inhoud gaan

Wiggers new media director Sanoma International

Bert Wiggers, momenteel directeur Kieskeurig.nl bij ilse media, wordt per 1 augustus new media director bij Sanoma Magazines International.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit onderdeel van de uitgeverij is verantwoordelijk voor de activiteiten van Sanoma Magazines in Centraal, Oost en Zuidoost Europa.
Wiggers richt zich in zijn nieuwe functie op de ondersteuning van de business units van Sanoma Magazines International ten aanzien van de digitale activiteiten. Wiggers: ‘De economieën in Centraal, Oost en Zuidoost Europa groeien veel sneller dan die in West-Europa. Bovendien groeien de nieuwe media extra hard: ze worden door de mensen daar veel sneller geaccepteerd. Kortom: groei op groei, de droom van iedere ondernemer.’

related partner content for mobile comes here

Wiggers rapporteert in deze nieuwe functie aan Koos Guis, ceo van Sanoma Magazines International.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in