Overslaan en naar de inhoud gaan

ABN Amro informeert via advertenties over overnamestrijd

ABN Amro gaat zijn klanten informeren over de overnamestrijd die woedt rondom de bank. Donderdag plaatst de bank via advertenties een open…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de van de bank is de brief van bestuursvoorzitter Jan-Peter Schmittmann van ABN Amro Nederland al te vinden. ABN Amro probeert met het publiciteitsoffensief onrust onder rekeninghouders te sussen. Naast de Britse bank Barclays wil een consortium van banken, waaronder Fortis, het concern in handen krijgen.

related partner content for mobile comes here

Schmittmann laat in zijn brief weten dat niet is te voorzien wat de uitkomst van de overnameslag zal zijn. ‘Maar los daarvan wil ik één ding voorop stellen: we zijn er voor u en we blijven er voor u. Onze dienstverlening blijft op hetzelfde niveau als u van ons gewend bent. Daar mag u mij en mijn 20.000 collega's aan houden.’ De directievoorzitter geeft ook zijn e-mailadres voor vragen. Een woordvoerder van ABN Amro zei woensdag dat tot dusver enkele tientallen klanten hun geld van de rekening hebben gehaald omdat zij bezorgd zijn over de toekomst van de bank. ‘Het gaat om een beperkt aantal,’ aldus de zegsman. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in