Overslaan en naar de inhoud gaan

BCC kiest LaComunidad voor campagne

BCC heeft voor haar campagne ‘energiebewust genieten?’ gekozen voor LaComunidad.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amsterdamse digital branding bureau ontwikkelde voor BCC het concept, de themasite en de online campagne. Het themabureau van BCC is DDB Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Op 16 april lanceerde BCC haar crossmediale campagne 'energiebewust genieten?'. Centraal actiemechanisme van de campagne is de waar mensen hun energietips kunnen delen met BCC.
’BCC vindt energiebewust genieten een belangrijk thema, waaraan ook intern veel aandacht wordt besteed. We zijn erg tevreden over de resultaten tot nu toe en zien meer mogelijkheden met dit concept in de toekomst’, licht commercieel directeur Michiel de Haan van BCC toe. Onderdeel van de BCC themasite is de Haans persoonlijke .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in