Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Lucht’ van Zeeman binnen dag uitverkocht, pr-stuntje?

‘Nee’, bezweert Caroline van Turennout, ‘we hadden tienduizenden stuks ingekocht.’
Luchtje
Luchtje
Luchtje
Luchtje

Zeeman had vorige week weer eens iets geniaals te pakken. Eerder verkocht het – in limited edition – onder meer trouwjurken voor een prikkie en designer sneakers voor Zeeman-prijzen. Dit keer kwam het met een zelf ontwikkelde eau de parfum, op basis van 20 procent parfumolie en met exclusieve ingrediënten en toch maar voor 4,99. Alles voor de goede zaak: de ‘Zeeman-manier’ uitleggen. Wat dat behelst? ‘Alles eenvoudig houden’, zegt directeur marketing bij Zeeman, Caroline van Turennout, ‘en dat betekent in het geval van het eau de parfum “Lucht” dat we het bij de bron hebben ingekocht, weinig varianten aanbieden, reclame maken met stockbeeld, het verpakken in een standaard flesje, en dat we geen uitgebreide klantentests hebben gedaan.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in