Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe eigenaren V&D hebben opmerkelijke humor op social media

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
joe
joe

Het populaire warenhuis V&D ging eind 2015 failliet. In september 2018 werd er een nieuwe webwinkel onder diezelfde naam opgericht door de verkrijgers van de rechten van V&D. Deze webshop zou zich richten op de 'interessegebieden van de actieve 40+'ers'. Sinds kort verschijnen er regelmatig erg flauwe woordgrappen op de Facebookpagina van de webshop, in de stijl van merken als bol.com. Maar of dit nou de manier is om hun doelgroep aan te trekken.. 

related partner content for mobile comes here

V&D begon vorige maand met de woordgrappen op hun Facebook pagina.

grap1

En er komen er al aardig wat voorbij.

grap2

Maar de grappen worden niet door iedereen gewaardeerd.

joe
tweets

En deze deed het ook niet heel goed.

Grap3

Er heerst ook veel verwarring over waar de V&D opeens weer vandaan komt.

joe

En wat de grappen met het merk te maken hebben is ook maar de vraag.

Grap4
joe

De vergelijking met bol.com wordt veel gemaakt.

grap5
joe

Maar dit is volgens V&D niet terecht, het zijn gewoon V&D grappen!

joe

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Altena.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in