Overslaan en naar de inhoud gaan

Milka richt zich met co-creatiecampagne uitsluitend en alleen op millennials

Aan de hand van een dierbare herinnering of een leuk moment kunnen consumenten hun favoriete smaakcombinatie voor een Milka-reep opgeven.
Maak de nieuwe smaak
Maak de nieuwe smaak
© Milka
Maak de nieuwe smaak
Maak de nieuwe smaak
© Milka

Chocolademerk Milka, onderdeel van Mondelēz, start een co-creatiecampagne. Van 24 augustus tot 27 september worden consumenten opgeroepen om mee te denken over ‘dé nieuwe Milka-smaak’. Milka: ‘Aan de hand van een dierbare herinnering of een leuk moment kunnen consumenten hun favoriete smaakcombinatie voor een Milka-reep opgeven.’ De consument kan uit bijna 80 vastgestelde ingrediënten drie smaken kiezen voor zijn of haar favoriete combinatie. Milka: ‘Als alle inzendingen binnen zijn wordt een favoriet gekozen en deze zal mogelijk in 2021 ook in productie gaan.’

related partner content for mobile comes here

Milka zegt zich met de campagne uitsluitend en alleen te richten op millennials, (vaak gehanteerde definitie: geboren tussen 1980 en 1996, dus nu grofweg 24-40 jaar oud). Om die doelgroep warm te laten lopen voor de activatie wordt samengewerkt met Deliveroo, Spotify en Tinder. (Bureaus: Wavemaker en HPB.)

 

 

 

 

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in