Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlanders sporten fors minder, Campina spoort ze aan van de bank af te komen

Campina-gezicht Epke Zonderland helpt mee: ‘Start je dag sterk.’
Sterk starten
Sterk starten
© Campina
Sterk starten
Sterk starten
© Campina

Campina moedigt Nederlanders in de nieuwe campagne ‘Start je dag sterk met Campina’ aan om hun gezonde levensstijl weer op te pakken. Als gevolg van de coronacrisis hebben ze de afgelopen maanden namelijk aanzienlijk minder gesport dan in dezelfde periode vorig jaar. Dat blijkt althans uit onderzoek van onderzoeksbureau Ipsos in opdracht van NOC*NSF*, waar Campina partner van is. In de maanden maart tot en met mei sportte 55 procent van de Nederlanders tenminste een keer per week. Een jaar terug was dat nog 68 procent.

related partner content for mobile comes here

Campina | Start je dag sterk met Epke als thuiscoach

Schippers

Marketing director Marieke Rentmeester, zegt dat de missie van Campina is om ‘de veerkracht van Nederland te voeden’. Rentmeester: ‘En dat is juist nu zo belangrijk. Naast bewegen speelt ook gezonde en gevarieerde voeding een grote rol. De komende tijd werken we samen met onze ambassadeurs Epke Zonderland (zie hierboven), Dafne Schippers en Sven Kramer en delen we ook bijzondere verhalen van mensen (zie hieronder) over hoe zij hun dag sterk starten met een beetje beweging en een gezond ontbijt. Samen met de sporters geven we Nederland zo een steuntje in de rug om vanaf september weer in het ritme te komen.’

CAMPINA MB SOCIAL FRANK | 16x9, 60SEC

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in