Rabobank noemt zich in nieuwe ClubSupport-campagne weer 'coöperatieve Rabobank'
'Growing a better world together' is nog altijd de missie van de Rabobank, maar die is niet meer concreet zichtbaar in de commercial.
Vorig jaar augustus startte de Rabobank met Rabo ClubSupport, een initiatief om 9,4 miljoen euro te investeren in lokale clubs en verenigingen. De actie werd ondersteund door een brede campagne. De Rabobank geeft dit jaar een vervolg aan Rabo ClubSupport, en belooft wederom ondersteuning door middel van kennis, netwerk en financiële middelen. Maar de schaal is fors opgeschroefd. Er doen dit jaar twee keer zoveel bankfilialen mee als vorig jaar. Dat betekent ook min of meer een verdubbeling van het uitgetrokken bedrag, bevestigt woordvoerder Norbert Cappetti. 'Het gaat dit jaar om zo'n 18 miljoen euro.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidVerstandig besluit. Al weer wat jaren terug hebben we een impliciete studie gedaan naar de waardering van het, naar de mening van velen 'ouderwetse', woord. Het woord zelf én de gepercipieerde betekenis kwamen er prima uit. En het laatste dat je moet doen is je schamen voor wat je bent.