Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank noemt zich in nieuwe ClubSupport-campagne weer 'coöperatieve Rabobank'

'Growing a better world together' is nog altijd de missie van de Rabobank, maar die is niet meer concreet zichtbaar in de commercial.
Rabo Clubsupport
Rabo Clubsupport
Rabo Clubsupport
Rabo Clubsupport

Vorig jaar augustus startte de Rabobank met Rabo ClubSupport, een initiatief om 9,4 miljoen euro te investeren in lokale clubs en verenigingen. De actie werd ondersteund door een brede campagne. De Rabobank geeft dit jaar een vervolg aan Rabo ClubSupport, en belooft wederom ondersteuning door middel van kennis, netwerk en financiële middelen. Maar de schaal is fors opgeschroefd. Er doen dit jaar twee keer zoveel bankfilialen mee als vorig jaar. Dat betekent ook min of meer een verdubbeling van het uitgetrokken bedrag, bevestigt woordvoerder Norbert Cappetti. 'Het gaat dit jaar om zo'n 18 miljoen euro.'

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Martin de Munnik

Verstandig besluit. Al weer wat jaren terug hebben we een impliciete studie gedaan naar de waardering van het, naar de mening van velen 'ouderwetse', woord. Het woord zelf én de gepercipieerde betekenis kwamen er prima uit. En het laatste dat je moet doen is je schamen voor wat je bent.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in