Overslaan en naar de inhoud gaan

Levensloopcampagne legt nadruk op keuzevrijheid

Het ministerie van Sociale Zaken is begonnen met een campagne voor de nieuwe verlofspaarregeling levensloop.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tot de doelgroep behoren zowel jongere als oudere werknemers. Het ministerie wil daarbij benadrukken dat mensen vrij zijn in hun keuze om met hun gespaarde geld tussentijds verlof voor zorgtaken thuis op te nemen, een sabbatical, of als ze wat ouder zijn: deeltijdpensioen en vervroegd pensioen. De campagne, die ongeveer een half miljoen euro kost, bestaat naast advertenties in kranten, tijdschriften en huis-aan-huisbladen vanaf 19 mei ook uit radiospotjes. Tot 1 juli hebben werknemers de tijd om in te stappen voor dit jaar. Mensen die al aan de spaarloonregeling meedoen, moeten wel een keuze maken tussen de twee fiscaal vriendelijke regelingen. Het geld dat in 2006 met spaarloon al is gespaard kan in de levenslooppot worden gestort.(ANP)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in