Overslaan en naar de inhoud gaan

Elfde editie Van Hulzen PR-Talentenprijs

Vier teams bestaande uit studenten Communicatie strijden op 27 april in de landelijke finale van de Van Hulzen PR-Talentenprijs 2006, die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op deze dag worden de studenten ondergedompeld in het communicatievak. Naast het presenteren van hun eigen communicatieplannen, maken zij een persconferentie en een crisissimulatie mee. De winnaar gaat naar huis met een abonnement op het vakblad Communicatie, een backstage-uitnodiging voor een groot evenement en een geldbedrag.

related partner content for mobile comes here

De beoordeling van de prestaties is in handen van een deskundige jury, bestaande uit: Betteke van Ruler (Hoogleraar Communicatie aan de Universiteit van Amsterdam), Rocco Mooij (Hoofdredacteur Communicatie), Wessel van Eeden (Manager Media en Sponsoring Dance4Life) en Huib Bannier (Managing partner Van Hulzen PR).

De finalisten zijn afkomstig van de volgende hogescholen: Hogeschool InHolland Rotterdam (2 teams), Noordelijke Hogeschool Leeuwarden en Hogeschool Zeeland. In de voorronden schreven de studenten een communicatieplan voor Dance4Life. De opdracht was het merk Dance4Life Nederland te positioneren als hét initiatief dat Nederlandse jongeren op een positieve manier bewust maakt van de HIV/aids-problematiek.

Van Hulzen organiseert al sinds 1996 deze jaarlijkse prijs voor communicatiestudenten. Doelstelling van deze prijs is studenten in competitieverband de gelegenheid te bieden om theoretische kennis in de praktijk toe te passen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in