Overslaan en naar de inhoud gaan

Vier proefschriften genomineerd voor PIM SAP Marketingwetenschapsprijs

Er zijn dit jaar vier proefschriften genomineerd voor de PIM SAP Marketingwetenschapsprijs. De prijs die de band tussen marketingwetenschap…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
  • Valentina Melnyk, Creating Effective Loyalty Programs. Knowing What (Wo-)Men Want. Universiteit van Tilburg. Melnyk onderzoekt hoe verschillend mannen en vrouwen reageren op loyaliteitsprogramma’s.
  • Caroline Wiertz, The Kindness of Strangers. Universiteit van Maastricht. Wiertz laat zien hoe consumenten zich gedragen op commerciële virtuele communities.
  • Sandra Streukens, Return on Services, Universiteit van Maastricht. Streukens laat zien wat de financiële gevolgen zijn van customer service evaluaties.
  • Roger Bougie, Consumed with Anger, Universiteit van Tilburg. Bougie onderzoekt hoe boosheid van consumenten in een dienstenomgeving ten goede kunnen worden gekeerd. De prijs wordt sinds 2005 uitgereikt en is een initiatief van PIM en SAP. De jury beoordeelt de proefschriften op wetenschappelijkheid en toepasbaarheid voor de marketingpraktijk. In de jury zitten twee wetenschappers: Ruud Frambach van de VU in Amsterdam en Tammo Bijmolt van de RUG. Juryvoorzitter is Hans Molenaar, voorzitter van PIM en verder hebben zitting: Kai Doornik (IT Commercie), Fred Sengers (MarketingTribune), Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing), Mark van Heijningen (SAP), Martin Hermsen (Accenture) en Ruud Polman (Randstad). Tijdens een bijeenkomst bij SAP op 18 mei zullen de vier genomineerden hun gedachtengoed presenteren. Daarna zal de winnaar bekend worden gemaakt.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in