Eccky wint goud en zilver bij SpinAwards


Euro RSCG 4D won goud voor Nokia en werd door het vakpubliek uitgeroepen tot het beste interactieve bureau. Heineken eindigde, gekozen door het vakpubliek, wederom als beste interactieve adverteerder.
Verdeeld over zeven categorieën werden elf prijzen uitgereikt. In totaal waren 32 inzendingen genomineerd. Goud werd gewonnen met inzendingen voor KPN (Hi Bling Bling), Nokia (20Lives), Postbank (Mijn Postbank Pas) en Eccky. De laatste sleepte de innovatieprijs in de wacht en was tevens goed voor (het enige) zilver in de categorie ‘beste vrije interactieve concept). Qi, vorig jaar met Heineken goed voor vijf prijzen, wist dit jaar ‘slechts’ een nominatie te verzilveren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSStephan Fellinger, voorzitter van de Stichting SpinAwards: ‘De SpinAwards wil graag een barometer zijn voor de interactieve communicatie-industrie. Je merkt daarbij dat de jury elk jaar de lat hoger legt. In de breedte is de kwaliteit absoluut toegenomen. Logisch dat de jury zuinig is met het uitreiken van SpinAwards. De winnaars zetten de nieuwe norm en moeten anderen ook weer inspireren, interactiviteit verder te ontwikkelen in Nederland.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid