Overslaan en naar de inhoud gaan

Eccky wint goud en zilver bij SpinAwards

Lost Boys, Euro RSCG 4D, Leukwerkt/Oer-Satama en Media Republic zijn de winnaars van goud bij de SpinAwards.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Euro RSCG 4D won goud voor Nokia en werd door het vakpubliek uitgeroepen tot het beste interactieve bureau. Heineken eindigde, gekozen door het vakpubliek, wederom als beste interactieve adverteerder.

related partner content for mobile comes here

Verdeeld over zeven categorieën werden elf prijzen uitgereikt. In totaal waren 32 inzendingen genomineerd. Goud werd gewonnen met inzendingen voor KPN (Hi Bling Bling), Nokia (20Lives), Postbank (Mijn Postbank Pas) en Eccky. De laatste sleepte de innovatieprijs in de wacht en was tevens goed voor (het enige) zilver in de categorie ‘beste vrije interactieve concept). Qi, vorig jaar met Heineken goed voor vijf prijzen, wist dit jaar ‘slechts’ een nominatie te verzilveren.

Stephan Fellinger, voorzitter van de Stichting : ‘De SpinAwards wil graag een barometer zijn voor de interactieve communicatie-industrie. Je merkt daarbij dat de jury elk jaar de lat hoger legt. In de breedte is de kwaliteit absoluut toegenomen. Logisch dat de jury zuinig is met het uitreiken van SpinAwards. De winnaars zetten de nieuwe norm en moeten anderen ook weer inspireren, interactiviteit verder te ontwikkelen in Nederland.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in