Overslaan en naar de inhoud gaan

Limburgse kranten eisen time-out verkoop

De redacties van Dagblad De Limburger en het Limburgs Dagblad eisen van de directie van de Telegraaf Mediagroep (TMG) dat de verkoop van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorige week werd bekend dat de twee kranten verkocht worden aan de Britse investeringsmaatschappij Mecom. De redactie wil eerst beter geïnformeerd worden en ook de ondernemingsraad is nog onvoldoende op de hoogte van de plannen van Mecom. De or zou ook graag vernemen wat de plannen van andere overname kandidaten geweest zouden zijn. Alleen met die informatie zou de or een verant-woord advies over de verkoop kunnen geven. De redactie heeft de directies van TMG en Mediagroep Limburg gevraagd vandaag voor 17.00 uur te reageren op hun oproep. Wat er gebeurt als de wens van de redactie niet wordt vervuld, is door de journalisten van de kranten nog niet besloten.

related partner content for mobile comes here

Bron: Villamedia

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in