Koninginnedag-actie War Child
Kinderen in heel Nederland gaan op Koninginnedag vrijwillig aan de slag voor War Child.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op de vrijmarkten zullen zij optreden en spulletjes verkopen en een deel van hun opbrengst aan War Child doneren. Kinderen die willen deelnemen kunnen een folder downloaden met een kaart die ze om hun nek kunnen hangen. Ook kunnen ze een poster via de actie-site downloaden, die ze in hun ‘winkeltje’ kunnen leggen. De opbrengst wordt gebruikt om kinderen in oorlogsgebieden te helpen bij het verbeteren van hun toekomst. De actie wordt gefaciliteerd en ondersteund door de Postbank, die belooft de opbrengst van de actie met minimaal 100.0000 euro en maximaal 150.000 euro te verhogen. De creatiefste verkopertjes worden in de studio van Nickelodeon gehuldigd door War Child ambassadeur Marco Borsato.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid